کسب درآمد از اینستاگرام با تولید محتوا
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
کسب درآمد از اینستاگرام با تولید محتوا
دو شنبه 30 فروردين 1400 ساعت 11:39 | بازدید : 239 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

نوشتن یک سرگرمی با ارزش است ، مهم نیست وقتی شروع به کسب درآمد از آن کنید. اگر به دنبال راه های پرداخت حقوق برای نوشتن هستید ، خوش شانس هستید - این راهنما نحوه کار را به شما نشان می دهد.

در راهنمای کسب درآمد از اینستاگرام ما ، چند سایت را به شما پیشنهاد می کنیم درآمدزایی که اگر می خواهید یادداشت های خود را به دانشجویان کسب و کار اینترنتی دیگر بفروشید ، از آنها استفاده کنید. در این سایت ها ، معمولاً لیست یادداشت های خود برای شما رایگان است ، اما لازم به یادآوری است که ممکن است شرکت ها برای هر فروش فروخته شده هزینه ای را دریافت کنند.

کتاب با علامت پوند و پس زمینه مداد
اعتبار: عکاسی زاموروویچ ، photoDiod - Shutterstock

خواه امیدوار باشید که در اوقات فراغت خود پول اضافی جیب بزنید ، یا اینکه به اهداف طولانی مدت شغلی خود فکر کنید ، نوشتن برای پول می تواند مقدار قابل توجهی کار و تلاش کند ، اما این چنین است ، بنابراین ارزشش را دارد .

این به ویژه یک روش خوب برای کسب درآمد در دانشگاه یونان است ، زیرا در حالی که تجربه کسب و کار شما را در هنگام شروع درخواست برای کار نوشتن فارغ التحصیلان بسیار مفید خواهد کرد ، درآمد کسب می کنید.

بنابراین ، برای کمک به شما در تبدیل مهارتهای گفتاری خود به پول نقد کاملاً شایسته ، لیستی از 11 روش برتر کسب درآمد از طریق نوشتن را گردآوری کرده ایم. ✍

به دنبال کسب درآمد سریع هستید؟ ما روش های زیادی برای انجام این کار می دانیم.
نحوه دریافت حقوق برای نوشتن
در اینجا بهترین راه های کسب درآمد به عنوان نویسنده وجود دارد:

با مرور فیلم ها ، محصولات ، موسیقی و موارد دیگر درآمد کسب کنید
جیم کری بروس متعالی سریع تایپ می کند
اعتبار: تصاویر جهانی

وقتی می دانید چطور ... پرداختن برای نوشتن نظر بسیار آسان است

در ابتدا ، وقتی نوبت به نوشتن نظرات می رسد ، ممکن است به کارهایی تمام وقت فکر کنید که به تجربیات قبلی زیادی مانند بازبینی حرفه ای تلویزیون و فیلم نیاز دارند.

اما ، در واقع می توانید با ثبت نام در چند وب سایت پاداش ، خیلی سریع از بررسی ها درآمد کسب کنید. در این سایت ها ، می توانید خود را در مرور موارد مختلف ، از گجت ها گرفته تا موسیقی گرفته تا لوازم التحریر و همه چیز در این بین مشاهده کنید.

به عنوان مثال ، در Slicethepie ، می توانید از نوشتن نقد و بررسی کوتاه موارد و آهنگ های مد ، پول نقد کسب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام است و می توانید بلافاصله شروع به کار کنید.

یا اگر ثبت نام کنید تا یک آزمایشگر محصول شوید ، می توانید با مرور محصولاتی که در غیر این صورت برای خرید پول پرداخت می کنید ، مانند فناوری ، لباس و لوازم آرایشی ، درآمد کسب کنید.

بعلاوه ، به عنوان یک پاداش اضافی ، آزمایش کنندگان محصولات گاهی اوقات قادر به نگهداری مواردی هستند که آنها را مرور می کنند یا حتی برای افزایش درآمدشان آنها را به فروش می رسانند!

برای پول مقالات بنویسید
پول در کیف
اعتبار: یوگن کراوچنکو ، kamui29 ، عکسبرداری بل 423 - Shutterstock

روزنامه نگاری یک مسیر شغلی درخشان برای هر کسی است که عشق و استعداد نوشتن دارد ، و ما واقعاً توصیه می کنیم اگر کاری را که می خواهید انجام دهید دنبال آن بروید.

مهم است که تشخیص دهیم این صنعت رقابتی است و شهرت زیادی در زمینه کار کم درآمد و کارآموزی بدون حقوق برای نویسندگان جوانی دارد که تازه کار خود را شروع می کنند.

با این حال ، گرچه همیشه آسان نیست ، اما می توان به عنوان یک روزنامه نگار دانشجو درآمد کسب کرد.

در حالی که لزوماً نیازی به تحصیل در رشته روزنامه نگاری ندارید تا حقوق خود را برای نوشتن مقاله بپردازید ، اما شما باید یک نویسنده قوی باشید که چشمش به داستان ها و توجه درخشان به جزئیات باشد.

برای شروع ساختن نمونه کارها ، پیشنهاد می کنیم ابتدا در روزنامه یا مجله دانشجویی در دانشگاه خود شرکت کنید. همچنین ایده خوبی است که برای به نمایش گذاشتن علایق و توانایی نوشتن خود ، یک وبلاگ راه اندازی کنید (بعداً در این باره بیشتر بدانید)

پس از اینکه نمونه کارهایی جامع به دست آوردید ، می توانید ایده های مقاله را برای ویراستاران راه اندازی کنید (این روزنامه نگارانی هستند که مقالاتی را برای چاپ خود سفارش می دهند). اگر آنها ایده های مقاله شما را دوست دارند ، می توانند شما را استخدام کنند تا به صورت مستقل برای آنها بنویسید.

مبلغی که به ازای هر مقاله به دست می آورید بسته به انتشار و طول / سبک قطعه متفاوت خواهد بود ، اما شما می توانید برای مقالات سفارش داده شده در مقالات برتر 100 £ بخرید.

ایده های مقاله مستقل برای ویراستاران
مردی که از لپ تاپ خوشحال است
اعتبار: bbernard - Shutterstock

وقتی احساس آمادگی کردید که ایده های مقاله را به مجلات و روزنامه ها تحویل دهید ، لازم است ویراستاران انتشارات مورد علاقه خود را در توییتر دنبال کنید و آنها را در LinkedIn پیدا کنید.

و اگر می خواهید چیزی مستقیم با مدرک تحصیلی خود بنویسید ، می توانید ایده های مقاله را برای مجله های تجاری که اخبار مربوط به یک صنعت خاص را پوشش می دهند ، ارائه دهید. جستجوی سریع Google در "مجله تجارت [صنعت]" به شما کمک می کند مواردی را که مربوط به تحصیلات و علایق شما هستند پیدا کنید.

سردبیران اغلب در مورد مضامین یا موضوعاتی که در آن زمان به طور خاص به آنها علاقه مند هستند ، توییت می کنند. اگر دیدید برای مقاله ای تماس می گیرید که تجربه و مهارت نوشتن آن را دارید ، با دقت برنامه ریزی کنید ، متناسب با انتشار آن ، و هر چه زودتر آن را برای روزنامه نگار سفارش دهنده ایمیل کنید (ایده آل در عرض یک ساعت) )

همیشه لازم نیست منتظر ویراستاران باشید تا مقالات را برای مقالات ارسال کنید ، اما اگر ایده روشنی از نوع موردی که دارید دنبال می کنید ، به شانس راه اندازی شما کمک می کند.

هنگام تحویل دادن ، سعی کنید ایمیل های خود را کوتاه اما قانع کننده نگه دارید ، و دلیل اصلی انتشار آن را برجسته کنید و پیوندی به وبلاگ یا وب سایت آنلاین خود اضافه کنید تا سردبیران ببینند چه کاری می توانید انجام دهید.

به دلایلی بهتر است مقالات کامل را به همراه زمین های خود ارسال نکنید.

سردبیران وقت زیادی برای خواندن مقالات نخواهند داشت

، و ممکن است آنها از شما بخواهند که با مقاله به مسیر دیگری بروید. حتی این خطر وجود دارد که آنها بتوانند مقاله ای با ایده های مشابه را اجرا کنند ، بنابراین خیلی زود آنها را نفرستید.

به خاطر داشته باشید که هر زمینه موفقیت آمیز نخواهد بود ، اما در نهایت ، نباید تسلیم شوید. از ردها بیاموزید ، زمینه های خود را بهبود ببخشید و تلاش خود را ادامه دهید تا زمانی که شروع به نوشتن مقاله های پولی کنید.

اگر به عنوان یک نویسنده مستقل درآمد کسب می کنید ، به یاد داشته باشید که اظهارنامه مالیات خود ارزیابی را برای اعلام درآمد خود پر کنید.
یادداشت های تجدید نظر خود را بفروشید
زن یادداشت برداری
اعتبار: Rido - Shutterstock

اگر در تهیه یادداشت های سخنرانی روشن و مختصر مهارت دارید ، در واقع می توانید از تجدید نظر خود کمی درآمد کسب کنید.

و برای هر کسی که دارای یادداشت های ویژه برای تجدید نظر است ، شما همچنین می توانید با ایجاد یک حساب مطالعه در Instagram نمایش درآمد کسب کنید - همچنین این پاداش (امیدوارم!) علاوه بر انگیزه شما را با انگیزه تجدیدنظر ، اضافه کند.

شاید شرکت در مسابقات نویسندگی بسیار دلهره آور به نظر برسد ، اما به یاد داشته باشید: کسی باید برنده شود. چرا تو نه؟

اگر بتوانید بگویید که در یک مسابقه یا جایزه نویسندگی برنده شده اید یا بسیار مورد تمجید قرار گرفته اید ، در CV بسیار عالی به نظر می رسد. به علاوه ، اگر جایزه ای پولی دریافت کنید ، به میزان قابل توجهی به تراز بانکی شما نیز کمک می کند.

مسابقات و جوایز نوشتن می تواند با جوایز نقدی صدها ، اگر نه هزاران پوندی همراه باشد.

می توانید لیستی از جوایز روزنامه نگاری را در اینجا و مسابقات نویسندگی خلاقانه را اینجا ببینید.

نحوه برنده شدن در مسابقات نویسندگی
این نکات به شما کمک می کند تا شانس خود را برای برنده شدن در مسابقات و جوایز نوشتن افزایش دهید:

خلاق باشید - برای تحت تأثیر قرار دادن داوران مسابقه ، باید از خط اول ورود خود برجسته شوید. سعی کنید با یک چیز شگفت آور شروع کنید و اگر می توانید بازی با تکنیک های متداول نوشتن را در نظر بگیرید و ایده های خود را به روشی غیرمعمول و به یاد ماندنی ارائه دهید.
نوشته های قبلی برنده را بخوانید - سعی کنید ورودی های برنده سال های گذشته را پیدا کنید تا سبک ها و استدلال هایی را که قبلاً موفقیت آمیز بوده اند ، ببینید. نوشتن خلاقانه هنوز مهم است ، اما ویژگی های اصلی را که داوران ممکن است در یک مقاله برنده جایزه جستجو کنند ، به خاطر بسپارید.
T & C های رقابت را بررسی کنید - این بسیار مهم است. قبل از اینکه حتی شروع به نوشتن یک مقاله برای مسابقه کنید ، مطمئن شوید که واجد شرایط درخواست هستید. بعضی از مسابقات ممکن است مشخص کند که شما باید در یک محدوده سنی ، از یک منطقه خاص باشید ، یا سطح خاصی از تجربه نوشتن را داشته باشید (به عنوان مثال یک نویسنده منتشر شده باشید).
تصحیح - همیشه قبل از ارسال چندین بار کارهای خود را بررسی کنید. ممکن است کمک کند که آن را با صدای بلند بخوانید تا اشتباه تایپی یا ناسازگاری در بحث شما برجسته شود ، و همچنین ارزش دارد که از خانواده و دوستان بخواهید که در صورت مشاهده چیزی که از دست داده اید ، آن را بخوانند.
برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه ورود به مسابقات و پیروزی ، راهنمای ما را بررسی کنید.

با نوشتن ترجمه درآمد کسب کنید
صحبت فرانسوی جوی دوستان
اعتبار: برادران وارنر

یک راه عالی برای کسب درآمد از مهارت های زبان نوشتن ترجمه است.

تعداد زیادی از مشاغل مایل به پرداخت به شما خواهند بود تا متن را برای آنها به صورت مستقل ترجمه کنید.

برخی از زبانها بیش از سایرین درآمد شما را کسب خواهند کرد. اما ارزش دارد که به سایتهایی مانند Fiverr نگاهی بیندازید تا ببینید بسته به زبانهایی که صحبت می کنند ، مترجمان مستقل چه میزان شارژ می گیرند.

ما در راهنمای دقیق خود جزئیات بیشتری را در مورد کار به عنوان مترجم ارائه می دهیم.

وبلاگ خود را پول کنید
زن روی لپ تاپ
اعتبار: astarot - Shutterstock

به عنوان یک وبلاگ نویس ، تبدیل وب سایت خود از یک پروژه اشتیاق به یک کار پول ساز نیاز به زمان و تلاش زیادی دارد ، اما این کار می تواند ثمربخش باشد (به معنای واقعی کلمه).

وب سایت شما هنگام نظارت بر شما ، به عنوان نمونه کار آنلاین کار خواهد کرد تا به شما کمک کند در برنامه های شغلی برجسته شوید ، در حالی که به شما امکان می دهد مقداری پول نقد کسب کنید.

از طریق بازاریابی وابسته ، تبلیغات ، محتوای پشتیبانی شده و سایر موارد ، تغییرات کمی وجود دارد که می توانید در وبلاگ خود ایجاد کنید تا از این طریق درآمد کسب کنید.

برای مشاوره در مورد درآمدزایی از وبلاگ خود و به حداکثر رساندن سود خود ، به راهنمای کامل ما برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی مراجعه کنید.

برای نوشتن محتوای شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنید
زنی روی لپ تاپ با شبکه های اجتماعی دوست دارد و دوست دارد
اعتبار: تصاویر فلامینگو ، Pinone Pantone ، Avector - Shutterstock

آیا می خواهید مهارت های خود را در شبکه های اجتماعی به خوبی (و سودآور) استفاده کنید؟ نوشتن محتوای رسانه های اجتماعی می تواند درآمدزایی خوبی داشته باشد ، ایده آل برای هر کسی که توانایی ایجاد دنباله های آنلاین و ایجاد پست های اجتماعی ویروسی را داشته باشد.

اگر می خواهید روی درآمدزایی از منابع خبری اجتماعی خود تمرکز کنید ، ارزش بازاریابی شرکت های وابسته را دارد.

ما در راهنمای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با جزئیات بیشتری وابستگی به نام تجاری را توضیح می دهیم ، اما به عنوان یک بررسی اجمالی ، شامل افزودن یک تی خاص است

هنگامی که یک محصول یا خدمات را به اشتراک می گذارید ، پیوند شما به پست های رسانه های اجتماعی شما باشد.

هنگامی که افراد از آن پیوند برای خرید موردی که شما پیشنهاد می دهید استفاده می کنند ، کمیسیون کمی بدست می آورید (بدون تأثیر خریدار).

همچنین می توانید برای ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی برای مشاغل دریافت کنید ، شاید از طریق نوشتن توییت های آنها ، ساختن زیرنویس های جذاب اینستاگرام یا تغییر بیوگرافی در کانال های اجتماعی آنها.

برای این کار ، ارزش آن را دارد که مستقیماً به مشاغل کوچک بپردازید ، و از موفقیت های خود در شبکه های اجتماعی به عنوان نمونه ای استفاده کنید که چرا شما را به عنوان دستیار رسانه اجتماعی به صورت مستقل استخدام می کنند.

یا می توانید از سایت هایی مانند Fiverr برای یافتن مشتری استفاده کنید - اطلاعات بیشتر در این مورد را در راهنمای ما برای اجرای آسان برنامه ها در Fiverr کسب کنید.

تبدیل به یک نویسنده متن شوید
قلم نوشتن روی کاغذ
اعتبار: دواین خم - فلیکر

اگر قبلاً انواع مختلف مشاغل نویسندگی را جستجو کرده اید ، بدون شک با تبلیغات مربوط به نقش های نوشتن متن روبرو شده اید - این بیشتر یک گزینه شغلی بلند مدت است تا یک راه سریع برای کسب درآمد.

Glassdoor می گوید که متوسط ​​حقوق نویسندگان کتاب حدود 27000 پوند است (حدود 10 هزار پوند کمتر از نویسندگان فنی).

اما ، شما تنها نخواهید بود که فکر کنید که نویسندگان تبلیغات در واقع چه می کنند ...

نوشتن متن چیست؟
یک قسمت کلیدی از نوشتن مطالب کپی ، ایجاد محتوای نوشتاری برای یک کسب و کار است ، چه برای منابع آنلاین و چه آفلاین ، که نشان دهنده هویت برند است.

شما می توانید به عنوان یک نویسنده مطالب ، محتوایی بنویسید که توسط مشتریان ، مشتریان یا حتی سایر کارکنان شرکت مشاهده شود - صرف نظر از اینکه چه کسی محتوا را بخواند ، صدای برند شما در سراسر آن پخش خواهد شد.

هنگامی که در حال نوشتن محتوایی هستید که توسط مشتریان مشاهده خواهد شد ، این امر به عنوان نوشتن مطالب تبلیغاتی بین مشاغل به مصرف کننده (B2C) شناخته می شود. و ، هنگامی که برای مخاطبان هدف شرکت های دیگر می نویسید ، این نوشتن متن نوشتن تجارت به کار (B2B) است.

به عنوان نمونه ای از نوشتن مطالب متن ، دفعه بعد که چیزی را از ASOS سفارش دادید ، نگاهی به لحن نوشتن در توضیحات محصول ، ایمیل های تأیید و خبرنامه ها داشته باشید. خواهید دید که سرگرم کننده ، غیررسمی و متمرکز بر مخاطبان جوان است.

یا ، به عنوان مثال دیگر ، برنامه دوست یابی Bumble دارای هویت تجاری واقعاً قوی در سراسر تبلیغات ، اعلان ها ، ایمیل ها و پست های وبلاگ است - این کار بر روی شوخ بودن ، توانمند سازی و مثبت بودن متمرکز است. باز هم ، نویسندگان متن نقش بزرگی در این امر دارند.

این کاملاً مهارتی است که می توانید سبک معمول نوشتن خود را برای به دست آوردن صدای فردی یک تجارت وفق دهید ، اما این چیزی است که می توانید با تمرین آن را توسعه دهید.

برای آماده شدن برای نقش های نوشتن متن ، سعی کنید تا آنجا که می توانید تجربه کسب کنید ، به تعدادی از نشریات با طیف وسیعی از مخاطبان کمک کنید. متن و استدلالهای موجود در متن خود را متناسب با هر رسانه تنظیم کنید و نمونه کارهایی را ایجاد کنید که متنوع و متنوع باشد.

نوشتن یک کتاب
کتاب های رنگارنگ با زمینه آبی
اعتبار: Unuchko Veronika - Shutterstock

نوشتن کتاب به عنوان یک هدف عظیم برای تقریباً همه نویسندگان مشتاق تولید محتوا ، قطعاً سریع ترین راه برای کسب درآمد در این لیست نیست و همچنین ساده ترین آن نیست. اما بسیار ممکن است (و شاید هم به همان سختی که شما فکر می کنید نیست).

چیزهای مختلفی وجود دارد که می توانید درباره آنها کتاب بنویسید. شما می توانید یک رمان تخیلی بنویسید ، یا مجموعه ای از شعرها یا داستان های کوتاه را به عنوان یک کتاب در یک مجموعه قرار دهید ، یا حتی بر اساس تجربیات دانشگاهی خود ، یک چیز غیر داستانی مانند یک راهنمای توصیه برای دانش آموزان بنویسید.

ممکن است بخواهید از مسیر یافتن نمایندگی نویسندگی و گرفتن معامله انتشار استفاده کنید ، اما این تنها راه کسب درآمد از یک کتاب نیست.

کتابهای الکترونیکی برای انتشار خود بسیار ساده هستند و می توانند درآمد منفعلانه خوبی را از تلاش نسبتاً اندک کسب کنند (بدیهی است علاوه بر نوشتن و پایان کتاب). ما آن را به عنوان راهی برای انتشار کتاب و شروع به کسب درآمد نقدی از فروش بسیار سریع توصیه می کنیم.

مطمئن نیستید که چگونه شروع به کار کنید؟ ما راهنمایی برای نوشتن و انتشار کتاب الکترونیکی و بهترین سیستم عامل های انتشار کتاب الکترونیکی و همچنین نکاتی در مورد نحوه کسب درآمد از کتابهای الکترونیکی داریم.

در کمترین زمان قادر خواهید بود خود را یک نویسنده رسمی و منتشر شده بنامید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 2700
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 283
:: بازدید سال : 1234
:: بازدید کلی : 2700